• (Android/iOS) Stickman Ghost 2: Ninja Games коди нескінченних грошей

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Stickman Ghost 2: Ninja Games ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Stickman Ghost 2: Ninja Games IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ коди нескінченних грошей ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Stickman Ghost 2: Ninja Games 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Страшно не завантажити

    Абсолютний шедевр гри, я б поставив їй 100 з 10, але я не можу, тому що це лише 5 зірок

    ІГРИ ПРЕКРАСНІ, АЛЕ Я БАЖАЮ, щоб керування було трошки ЛЕГШЕ, ІНШЕ ЦЯ ГРА ДЛЯ СЕБЕ ЧУДОВІША (:

    Це не дуже приємно, але всі рівні щоразу дратують, який сенс стрибати, ЯКЩО ви просто ухиляєтеся від атак наземних, я просто хочу натиснути кнопку стрибка, щоб мати атаку, як стрибати й стріляти

    Забагато реклами

    Це дійсно весело, але чи можете ви додати зброю, яка коштує реклами, грошей чи дорогоцінних каменів

    витрачаю час, так багато помилок, що їх потрібно виправити, я ненавиджу, коли ти помреш, а в зоні відродження є предмет, він зникає, а також затримується під час захоплення бази, виправити це

    Thik thak графіка

    так так geam

    Звуки для більшої кількості зброї, і ви повинні зробити більше зброї

    Привіт... Отже, це нове оновлення прямо 17 березня 2021 року, так? І ви впевнені, що це збереже мої елементи, якщо я оновлю його зараз? Будь ласка, не забувайте про цей osner, будь ласка, прочитайте це та поспілкуйтеся зі мною, якщо це справжнє оновлення, не зберігаючи мої елементи, або оновлення збереже мої елементи... будь ласка, прочитайте це...

    Я був розчарований цією грою. Відгуки брехали мені.

    графіку можна оновити

    Seru gamenya juy best gile

    Його прослуховують

    Крута гра Мені подобається тема майбутнього

    Редагувати: я виявив збій, що коли ви торкаєтесь/натискаєте щоденні винагороди та отримуєте свою нагороду, ви можете натискати/клацнути її ще раз, а потім з’явиться повідомлення «Отримати». Я зробив це з усіма ними! Будь ласка, не виправляйте це. Це значно полегшує роботу.

    Я пішов грати в pvp і зайшов, а потім мене вигнали і забрали мої гроші

    Круто если вийти. І заходить то ненада. Ждать целый день

    Stickman Ghost 2: Game Offline Aksi gfza

    так весело

    Stickman Ghost 2: Ninja Games Acțiune njh

    Дуже хороша гра і створюйте більше ігор

    Я не можу почати гру

    Я ненавиджу гру, я думав, що вона має гарну графіку, але це не так, не завантажуйте гру, будь ласка

    Чи підходить це для Android 4.4.4?

    Весело, але швидко набридає

    Stickman Ghost 2: Ninja Games ایکشن tqiq

    Дійсно, ваша система PVP взагалі не має сенсу, ви приєднуєтеся до матчу, коли у нього є 3 секунди до перемоги ворога, тому в основному ви просто втратили 3 50 дорогоцінних каменів, це дешево нечесно, плюс ви ніколи не починайте зі своїм суперником, ніхто не має величезну перевагу тауууу, як це pvp, коли pvp має бути рівним, щоб побачити, хто кращий.....

    Дуже весела гра, я граю так багато ігор у стикмена, але ця гра найкраща гра, стільки зброї та здібностей можна спробувати

    Мені просто дуже подобається ця гра, але чи можете ви поставити Stickman ghost 3 Stickman returns

    Чудова гра, щоб відволіктися від усіх негативних наростань Daylee.

    Ви не можете втекти від удару! Все одно ти вдариш!

    Деякі зламують гру

    Я ставлю 5 зірок, але я отримую рекламу після того, як купив стартовий пакет, який не містить реклами.

    Найдовше потрібно ввійти, щоб грати в pvp

    Трохи повільно, але дуже весело

    Гра все ще багла та виходила з ладу

    З ходом гри це стає складнішим, і так, це складно... Я сподіваюся, що ви можете залишити варіант, наприклад друзів або учасників, які можуть приєднатися до вас у битві... чекаючи цього оновлення


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :