• (Android) Dance Clash: Ballet vs Hip Hop کدهای منبع نامحدود

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Dance Clash: Ballet vs Hip Hop ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Dance Clash: Ballet vs Hip Hop IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ کدهای منبع نامحدود ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Dance Clash: Ballet vs Hip Hop 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Dance Clash: Ballet vs Hip Hop Gündəlik pun

    من در این بازی زندگی می کنم، اما تبلیغات بسیار زیادی وجود دارد، اگر تبلیغات زیاد باشد، نمی توانید از بازی لذت ببرید، بنابراین من به این 3 امتیاز می دهم که شروع می شود

    خدای من خیلی دلم میخواست تو این بازی ستاره صفر بود خیلی دلم میخواست بازیش کنم ولی وقتی بازش کردم باید برم تنظیمات مثلا این بازی چیه بعد deny رو فشار دادم و بعدش همه چیز حل شد الان خیلی عصبانی هستم

    این بازی واقعاً خوب است و دلیل اینکه من به آن 4 ستاره دادم این است که تبلیغات زیادی وجود دارد. لباس ها برای هر دو گزینه خیره کننده هستند. خیلی برای ساخت این بازی عالیه


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :